tisdag 8 maj 2012

Rosenknopp

Längesen man läste något i pressen om Varg-Robert nu, vad pysslar han med tro? Sägs att han förbereder sin framtida barturné med Linda Rosing och Sean Banan. Till sommaren släpps även ett samlingsalbum med Varg-Robert största favoriter, så som Linda Varg - Bubbly, Nordman - Ensam Varg och Rikard Wolff - Var Beredd. Hur som helst, han laddar för något stort.

Idag har gammeln gjort sig påmind igen, ligger här med en 80-årings rygg och tänker på att det var bättre förr. Bättre då jag inte hade ont i ryggen. Tränade idag igen, på gym. Det sägs vara bra, man mår bättre. Här ligger jag och har ont i ryggen. Både ironiskt och roligt, glädje.

Snart flyger gjutarpacket till Cypern, fast med Bulan i spetsen går de under namnet "Wolfpack". Jag önskar de en trevlig resa och hoppas att det är överskott av norskor i år. Man hade velat kunnat åkt med. Men baddräkten får jag gott spara på ett tag.

 Nu ska pojken äta mat, så jag blir mätt. Minst 1,87, hah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar