onsdag 25 januari 2012

Gråt inte över spilld ost som är såld, den är grönare på andra sidan ån.

Jag har verkligen börjat fått nog av denna rubrik-hysteri. Vafalls mina inlägg är ju helt utan mening och totalt osammanhängande. Hur i hela Fridolfs namn ska jag då kunna sammanfatta mitt verk i en rubrik? Får helt enkelt börja med temainlägg.

Som ni säkert gissat er fram till så kommer dagens inlägg handla om presentkort, judar och läkeroltabletter. Skämt å sido, har drabbats av någon form utav hybris tror jag. Vet inte vad fenomenet hybris är egentligen, har faktiskt inte en blekaste aning. Men det låter rätt coolt. Hur som helst, idag är det onsdag. Lill-lördag i folkmun kallat. Jag är ledig imorgon torsdag. Tror fan att det skulle sitta fint med en fylla? Men det blir inget. Man faller på att ingen vill. Ingen vill vara full med mig. Så jag blir ej full. Grupptryck av den värsta sortens slag.

För att spinna vidare på temat som detta inlägg går under så verkar mitt hår ha räknat sina dagar. Går i klippnings-tankar må ni tro, kanske en snaggning faktiskt! Kors i taket och skjut mig i kuken, spännande att se vad jag åstadkommer under morgondagens lediga timmar. Återkommer, sieg hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar