måndag 30 januari 2012

Slutet

Söndagen och veckan är slut. Dags för en ny härlig vecka. En bra vecka kan man hoppas på, dock verkar horoskopet säga nåt annat. Sitter här med svullnare mage än någonsin, grejer ledde till att man tröstkäka lite Donkenmat på kvällskvisten. Helvete va gott de var, åt nån skidmeny. Dock dåligt med skidkänsla ska sägas.
Imorn är man ledig en hel dag innan nattjobbet tar vid. Planer? Upp i tid och fara mot tösiga Horndal. Nalkas skogpromenad, den du Junior. Ska bli skönt att leta sig ut i terrängen efter en rätt blöt helg. Senare ska man mot Gävle, hockeykik. Trevligt, skoj och kul.

Jag blev tagen på sängen baby! Nån äcklig låt som spelas om och om på Flåsis. Vet inte riktigt vad jag tycker om den med fastna de har den allt.

Den nyktra februari närmar sig med stormsteg, spännande. Gjutarna är tveksamma, Redbullen med ska tilläggas. Får se hur de slutar, förhoppningsvis inte i fylla och misär.

Har åter igen en hel del funderingar och tankar, lär snart ut med skiten!

Ajdö alla kottar jag känner, nu släcker vi på Flåsis!

1 kommentar:

  1. Ska vi göra något äckligt Bulan?
    Vi kan ta vid där vi sluta förra veckan
    Sen gör vi det där som är uteslutet för de flesta De dom tycker är överkurs.

    Ställer inga krav, Säger aldrig nej, För du vet vad jag vill ha, Så du får göra vad du vill med mig!

    SvaraRadera