torsdag 26 april 2012

Gammal är Bulan, men äldst är han.

Hej, tänkte att ni kunde vara sugna på en psalm ikväll. Det är väl inte så många av er vidriga läsare som har sjungit eller fått en psalm sjungen för er ikväll? Ypperligt tillfälle då för mig att dela med mig av en. Tyvärr är min psalmbok spårlöst försvunnen och är ingen hejare på orgel så har lite svårigheter att knåpa ihop en egen såhär på småtimmarna så vi skjuter upp detta. Skjuter upp det rätt långt, som så många gillar. Haft en bra dag idag, eller rättare sagt, alla som varit i min närhet har haft en hejdundrandes dag. Har verkligen varit i mitt esse och bara delat med mig av trevligheter och andra små ting som mysfaktorn riktigt stegrar av. Har iaf själv tyckt att jag varit jävulskt rolig. Märker redan nu att jag börjat med ett nytt slags beteende, eller ovana eller fas. Kanske till och med vänder blad? Använder mig hur som helst av flertalet nya ord som verkligen höjer uttrycken till skyarna, det är som att en helt ny värld har öppnat sig tro? Fåtalet exempel på dessa ser ni ovan, typ: hejdundrandes, jävulskt och andra icke nedtecknade mästerverk. Man har målat med ord värre än Bulan mysar under tacokvällarna, för att återgå till dessa liknelser som få förstår men säkert tror att det är grandiost roliga. Grandiost var bara ett väldigt dåligt försök på ett nytt fint ord. Kanske inte ens finns.. Penis, redan ångrat allt jag skrivit... Jag är så jävla snygg. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar