onsdag 18 april 2012

Rappaaadaada

Kära dagbok!

Idag på bussen hem såg jag flickan med stort f. Gulligt kan ni tro. Men f'et står enbart för FET. Hon var så fet att hennes mor skämdes, tror jag. Det har jag lite svårt att styrka då mamman ej gick att få tag på för en kommentar. Troligtvis så har den fete kvinnan ätit upp sin mor. Detta möte utspelade sig kring fyrisån under min cykeltur på vägen hem. Jag cyklade på i godan ro då jag upptäckte en vägbula och började sakta in för att undvika att få nötterna invärtes uppkörda i sin egen mun. När jag närmade mig så upptäckte jag att det var ju ingen vanlig vägbula man sett i horisonten, det var helt enkelt den fetaste kvinna jag någonsin sett. Hon var ute på en cykeltur och hur det är fysiskt möjligt är ett mysterium, för den lilla lilla sadeln fullkomligt slukades av det enorma cellulit-berg till arsel. Jag vet inte var cykelsadeln riktigt slutade där, men kan anta att den inte får många soltimmar under en cykeltur.

Detta var lite av veckans händelse för mig tror jag, har nog aldrig sett en sån stor kvinna balansera på en sån relativt liten sadel. Synd att det är över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar