söndag 8 april 2012

Sunday Bloody Sunday

dingedingedingdingding, jävla låt att sätta sig i skallen..

Var full igår, kul. Bästa natten någonsin sen. Jag fick, tro det eller ej, sova hemma hos Bulan. Oftast blir man ju lämnad och får sova utomhus eller i någon trapp. Det var dock nära att man skulle åka dit igen. Satt som ett plåster på Bullen under hela krog-sejouren för att inte mista min sovplats. Till och med när vi kom ut och begav oss mot fyllematen så hade jag karlskräpet under uppsikt. Men sen när de på American skanderade ut: "Det är slut på pizza" wtf, slut? Det är ju ni som gör pizzorna. Gör mer? Hursomhaver, vi skuttade över till pizzan bredvid, där var alla. Verkligen alla var där, miljarders med folk. Sen vet jag inte vad som hände, minnet sviker och tänkbara anledningar är få. Jag lämnade iaf Bullen där. Senare ringer han när han haffat en taxi hem. Då är jag redan på promenad på väg hem till fanskapet. Helvete tänker man, han hinner hem först! Jag får sova under en bil eller nått tror jag, så jag börjar springa. Springer hela vägen till flåsis, sliter upp dörren, slänger mig in i hissen, ringer våldsamt på dörren. Och då, gott folk, så öppnas dörren! Bullen är hemma, och släpper in mig! Det var en fantastisk upplevelse, för att citera Varg-Robert, känd från media. Guldkväll. Gud kvull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar