torsdag 2 februari 2012

Jävlar i min låda.

Satan vilken kyla som spridit sig även till Uppsalas gränser, staden som annars är känt för sitt exotiska klimat och rika djurliv. Frös snoken av mig 14 gånger i morse när jag skrapade rutorna på bilen. Sen skrattade jag gott åt alla cyklister hela vägen till plugget.
Snart ännu en vecka avverkad, helgen närmar sig med stormsteg. Oplanerad helg än så länge, någon väste fylla, jag nickade och log. Hoppas inte systemet fryser inne.
Har en liten lustig känsla av träningsvärk i varenda muskel i min kropp nu. Inte riktigt i alla muskler då, bara i de jag inte använder flitigt. Alla utom en. Skicka in ditt svar till "När och fjärran TV4" och vinn en koala i en konservburk.
Tanken som slog mig på gymmet sist, en tanke som säkerligen slaget er alla tidigare. Jävlar vad sexig jag är när jag tar i, vilket ansiktsuttryck. Är det mitt fuck-face så är det bra underligt att inte fler vill ligga. Skämt å sido. Eller? Ring mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar