onsdag 28 mars 2012

Hejbabelibooo

Kära blogg!
Liverapporterar direkt ifrån toaletten, inte så mycket att säga mer än att det går som det ska.

Snart är det helg och den omtalade kryssning går av stapeln. En brokig (och bråkig) skara folk blir det, Jag och resten av bloggkoncernen (Bulan), hockey-Kalle med hockey-frun, Konstapel Junior-Bjurling med bihang (om jag fattat det rätt?) och sen vet jag faktiskt inte om det var fler? Inser nu att jag är dåligt informerad och bekymrar mig lite. Bekymmersamt. Men är nog glad igen snart.

Innan båten kastar loss ska man hinna med en rutinfylla på Kungen (Kingen som det heter för internationella läsare, typ Nico) och flytta Slicken. Kul med nytt kan man tycka, men han ska bara flytta 100 meter, till ett nytt hus men en precis likadan korridor. På sin höjd att rummet blir spegelvänt. Men vad gör man inte för lite kvälls-sol?

Idag ska jag göra något Bjurlingspojken aldrig gör. Nu tänker ni säkert att jag ska äta grönsaker, men det ska jag ej. Träna ben ska vi, alla föddes ju inte med Arnold-ben som Bullen himself.

Over and out, shit and shout!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar